Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Ines - 4 juli 2009 21:19

På hemväg passade vi på att besöka:



Dragongate.


Inte bara jag som har galler i fönstrena....


Mitt galler ser väl lite trevligare ut...



...fast egentligen är det bara spaljén på min uteplats!


(Njet, alla blommor är inte mina. Bara står där i väntan på att fraktas till Vännäs)

Imponerande staty, och gick man uppför trappan...



...så kunde man skänka pengar till Världens barn.


Johan noterade att...


...det var JK som intialer på porten utanför.

Av Ines - 4 juli 2009 21:04


Sista dan i Södertälje passade vi på att snurra runt på två olika koloniträdgårdar.


Himla nyttig gata.



Koloniföreningens klubbstuga gick inte av för hackor.



Ännu en nyttig gata.


Jag kan ju tycka att vatten är lika kul som blommor.



Det bara måste jag känna på!


Inte för att jag skulle komma på tanken att bada, men känna på vattnet måste jag.


God kväll!

Av Ines - 4 juli 2009 14:14

Vi hittade Scaniarinken. 


Kändes enormt stort...

...men kommer knappast att bli "laget i mitt hjärta".


Nä, Luleå Hockey kan vara lugn!


Fotbollsarenan var ju också maffig!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards