Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Ines - 15 juli 2009 22:55

Euroflorist skickar en påminnelse om att skicka blommor. Men varför nöja sig med födelsedagsbarn? Alla anledningar till blommor är väl bra? Ny lägenhet, nytt jobb, flytt, önska välkommen, avsked....


Oj, blev plötsligt 5 buketter till mig.....


Alla födelsedagsbarn förtjänar en bukett blommor

Att bli överraskad av en blomsterleverans på sin födelsedag
är alltid välkommet. En blomma visar att du kommer ihåg en person
som är viktig för dig.
Ta mig till blommorna

Av Ines - 15 juli 2009 22:04

Min värsta skräck med balkonger är att de ska rasa. Känns lite ostabilt på något sätt. I min nya lägenhet har jag balkong och nog går jag och känner om det inte känns lite gungigt?


Så läser jag på AB:s nättidning:


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5518206.ab


Det är nyheter jag inte behöver. Det är ju bara att hoppas att det klarade sig någorlunda.


God kväll!

Av Ines - 15 juli 2009 21:09

Har äntligen kommit till skott och bokat pojkarnas resa tillbaks hem. Tänkte försöka få ihop nån kompromiss eftersom önskemål om reslängd inte var samma. Så plötsligt bara slog det mig: De sitter ju faktiskt inte ihop! De kan ju åka varsin dag.


Så Christoffer har önskat hemresa den 16 augusti och Johan den 9 augusti. Nu är det bokat och klart. Känns skönt, men kommer bli sorgligt att skicka tillbaks dem.


God kväll!

Av Ines - 15 juli 2009 16:50

Har roat mig med att försöka hitta Sverigedemokraterna på nätet. Inte för att jag är så sanslöst intresserad av deras politik. Skulle snarare kalla det urförbannad på vissa av deras medlemmar....Men nä, det verkar inte alldeles enkelt?


Min dator slår nämligen av sig när jag försöker besöka deras sajter. Det kan man väl kalla friskhetstecken?


Anledningen till mina försök är att jag gjort ett inlägg på en blogg, men utan reaktion. Törs de inte ens stå för vad de gör?

Av Ines - 15 juli 2009 16:46

Började dagen på:



Bilprovningen.


Finns bättre ställen att starta sin dag på. Men nu har jag äntligen fått:


Det åtråvärda dokumentet.


Fordonet har godkänts vid kontrollbesiktning. Så mycket strul, tjafs och prestige....

Men nu är det ett år till nästa gång.

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards