Alla inlägg den 26 september 2006

Av Ines - 26 september 2006 17:03

Tisdag kväll 26 september. Vad nöjd jag känner mig! Putsat och fejat här hemma i kväll. Luktar gott och i morgon får jag hjälp med byrån. Ska köpa stenar på torsdag så jag kan starta igång akvariet på fredag. På lördag far jag och Agneta till "stora" Holmsund och kollar på fiskar. Klart jättekul.

Mindre kul är att nu trodde jag att jag skulle lyckas få in en bild rakt, Men icke det. Stefan la in nåt fotoprogram när han var här, och en bild är rak när jag ser den där, men när jag ska blogga in den blir den lika sned som alla andra. Nåväl, får väl ha tålamod helt enkelt.

Skönt att Stefans kompis lovat hjälpa med byrån. För den är skittung!!

Pratat med mamma i kväll oxå. Mitt ex håller tydligen kontakt med henne............... Vad säger man? Nä, ska nog bara tänka för mig själv. I morgon kommer oxå min första lön i Umeå...............Med min löneförhöjning, igen! Har gjort två jättelyft bara genom att byta kommun...............

God Natt!
2006-sep-26 @ 22:20

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards