Alla inlägg den 12 september 2006

Av Ines - 12 september 2006 23:52

Tisdag 12/9 Kände i morse vad himla nöjd jag är med mitt liv! En stillsam tillfredställelse att inte längre få skit för det jag inte mäktar med.Som typ nu, med nytt jobb och Stefan på hemmaplan och en hel del annat på G. Ingen som klagar (förutom jag själv) på hur det ser ut hemma. Nöjd med att ha hela hemmet för mig själv när Stefan ska till Skellefteå.

Har plötsligt fått en otrolig saknad och massor med tankar på pappa. Om det är för att jag varje dag passerar kyrkogården på väg till jobbet eller umgåtts med mina fastrar här vet jag inte. Eller för att det plötsligt inte är självklart var jag firar julen i år. Spelar ingen roll varför egentligen. Det är väl bara att acceptera att så är det just nu.


Sen kom jag på jobbet och fick lösenord och tillgång till skolans datorer, var ute i skogen med barnen (såg en svamp som jag bara var tvungen att skicka som mms till Larsan), provade ut arbetskläder(!), och sen hade vi det kul på fritids. Ett gäng fick fara och fiska, vi som blev kvar hade lite pyssel på gång. For hem och fick sen samtal från Luleå OCH bilder på datorn från ett bröllop som en annan kompis varit på. Städat och röjt här hemma och bara njutit av att vara själv.

En riktigt bra dag är slut! Upptäckte när jag kollade min blogg att jag missat att publicera en del tidigare, men det får väl bli fel då. Har släppt på prestationskravet även där..........Sen fick jag ju iväg ett mail till min svåger oxå! Med grejer som han ville ha till sin skola. Japp, kan känna mig nöjd med det med!

God Natt!
2006-sep-12 @ 22:56

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards