Alla inlägg den 22 september 2006

Av Ines - 22 september 2006 19:54

Fredag 22/9-06 Så otroligt himla trött jag är........................... Känns som att jag skulle kunna sova i veckor. Det tar musten ur en med nytt jobb, massor av frisk luft, nya intryck, trubbel med bilen, flyttbestyr och en son som plötslig "flyttar hem". Mycket är ju jätteroligt och jag ska absolut inte klaga, och det är ju normalt att vara trött en fredag?


Jag har ju kommit på för ganska länge sedan att jag har ett stort ifred-behov och det behovet lider sannerligen........... Nu minns jag inte ens när jag sist var riktigt ifred! Så där så att jag kunde känna lugnet och inget som stör. Jag är ifred nu, men hur länge? Sonen är "bara" på stan och kommer hem tja, snart?

Nu fick jag ett irriterat mejl av syster yster oxå! Kändes inte så kul för jag vill verkligen inte ha min familj som ovän. Men ibland känns det som att jag bara är spottkopp för folks dåliga humör. Som bara märks när jag gjort fel, och då ska det genast hackas på mig. Det kanske är det som är felet! Om jag fräser ifrån lite fortare och inte bara håller käft när folk sårar mig. Är det DET som krävs för att få människor att visa respekt? Jodå, nog anser jag att jag kan ta kritik, men då får de som kritiserar faktiskt ha lite egen självrannsakan först. För det är lätt att kasta sten i glashus, som det heter.........

Nä, ska sluta vara så fruktansvärt elak. Jag är trött, behöver sova och inget blir bättre av att klaga heller!! Jag har det ju egentligen otroligt bra. Mat för dan och tak över huvudet. Nu ska jag försöka sova.

God Natt!


2006-sep-22 @ 23:35

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards