Alla inlägg den 21 september 2006

Av Ines - 21 september 2006 19:56

Torsdag 21/9-06 Vad det är irriterande med respektlösa människor. Som poppar upp som gubben ur lådan och inte kan säga hur länge de stannar, var de är eller när de tänker fara. Som förväntar sig att jag ska prata med dem, fast de är totalt ointresserade av kontakt?

Nej, det är definitivt inte MITT bekymmer vad människor gör, men när de inkräktar på mitt levnadsutrymme så anser jag att ett visst mått av hänsyn och respekt kan jag kräva!! Basta!

Har annars haft en givande dag. Frisk luft, motion via friskvården... Den kommer att kännas i morgon! Lycklig för att jag fick hjälp med bilen igår! Mycket är otroligt roligt. Så lätt att glömma när jag inte sover bra och blir störd på annat sätt.

Läste en bilaga i min facktidning. Hur man skaffar sig ett herbarium med scanner. Lät skitkul och självklart var jag bara tvungen att testa! Så snart kommer det blommor i min blogg? Eller snart???? De hinner kanske vissna bort med tanke på att vi går mot höst men det kommer ju fler somrar.....



God Natt!
2006-sep-21 @ 22:24

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards