Alla inlägg den 16 september 2006

Av Ines - 16 september 2006 23:46

Lördag kväll i Luleå. Är i Luleå på besök hos syrran. Lämnade Umeå i fredags, sårad ledsen och så otroligt besviken på Stefan. Får se vad som händer när jag far tillbaks i morgon. Men tydligen skiter han fullständigt i det, eftersom han inte hör av sig??

Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det han gör? Om jag säger att jag mår dåligt över nåt, måste han då provocera ytterligare samt göra ytterligare en grej som han VET att jag inte tycker om? Bara för att RIKTIGT bevisa hur mycket han skiter i att respektera mig, mina åsikter och mitt hem. Kommer han att dra till Malmö UTAN att ta kontakt med mig? Är jag SÅ lite värd i hans ögon??

Det känns oerhört sorgligt, trist............... Men vad kan jag göra? Det är lite för sent att förändra hans barndom nu. Kan han inte förlåta mig de misstag jag gjorde då, får jag försöka leva med det oxå. Inte för att det känns kul, men vad kan jag göra??

Var förbi de yngsta barnen igår. Krille var och repade, men Johan bjöd på kaffe. Sen bestämde vi att vi skulle käka middag ihop i kväll, men det lyckades Krille avstyra.Maten pappa köpt skulle bara räcka till två personer!! Hyggligt!! Är det så jag vill att mina pojkar ska växa upp? Som snåla, missunnsamma människor....................Eller var det för att det var jag? Känner mig i alla fall som världens sämsta mamma just nu. Inte kul alls...............

Har varit förbi stugan och hämtat saker och köpt reservdelar till bilen. Det är väl det enda som känns bra. Jo, det är ju kul att träffa syrran oxå, men det är ju grabbarna som drar mest! Att de då väljer att såra och göra mig ledsen... Men med "småpojkarna", eller Krille var det ju tror jag nog att det är Henry som spökar!!! Undrar om han ens är medveten om hur hans snålhet går i arv till barnen? Hur det kommer att påverka dem och hur de kommer att bemötas av sin omgivning.

Det är svårt att få vänner med en snål inställning till sina medmänniskor. Det är min absoluta övertygelse och det är inte så jag är van att bli bemött. Därför känns det trist att det är Henry som har huvudansvaret för våra barn just nu. Med det knappa umgänge jag har med pojkarna i Luleå, så har jag inte mycket att sätta mot.

Nä, ska väl lägga mig jag med. Inget blir ju bättre av att jag dessutom är trött i morgon!

God Natt!
2006-sep-16 @ 23:22

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards