Alla inlägg den 25 september 2006

Av Ines - 25 september 2006 19:47

Måndag kväll 25 september Skrev igår: fortsättning föjler.... Ha! Jag somnade som en slocknad stjärna framför Beck, efter min Luleå-resa. Skönt att ÄNTLIGEN kunna börja röja här hemma!!! Men himlarns vad jag tyckte det blev tomt och ödsligt här... Men jo, min byrå rymdes i bilen! Och akvariet med. Så nu har jag projekt städa upp efter kollektiv-livet, ta in min byrå och starta upp akvariet. Håller just nu på att kolla om akvariet inte läcker efter resan.... Än ser det lovande ut.

Fick en lapp i brevlådan förra veckan om att jag skulle undvika stora vattenutsläpp som från disk och tvättmaskin eller badkarsbad under måndag och tisdag. Så då tvättade jag i lördags. Men hade totalt glömt det till i dag så jag kom hem och tänkte dra igång sanering efter ungdomarna. Nåja, finns ju annat att göra gubevars! Har haft en jättebra dag på jobbet oxå. Varit i skogen och bakat pinnbröd. Mumsigt värre. Sen höll jag på att fara hem klockan fyra, men kom på att jag ju jobbar till fem. Lite pinsamt.



God Natt!
2006-sep-25 @ 21:49

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards