Alla inlägg den 4 september 2006

Av Ines - 4 september 2006 19:36

Mikael Persbrandt i "Skarpt läge" Mikael Persbrandt i


Har ambitionen att hinna se den nu när den går i Umeå. Men jag är ju så förtvivlat kvällstrött!! (När det gäller ordval är jag ibland min mors dotter alldeles ........ mycket!) Mikael Persbrandt är en stark anledning......
2006-09-04 @ 23:09:13

Av Ines - 4 september 2006 19:34

Måndag 4/9 Har fått bilder från i sommar, och det var kul. Saknar digitalkameran jag hade i mitt förra liv (den var min sambos, synd nog) för det är ju så roligt att ha kvar och minnas!

Har fått "hem" Stefan från Malmö oxå. Men framförallt - min nya lön är klar!! Ett rejält lönelyft igen. Det kändes bra. Ska tydligen bli kändis i Umeå oxå......... Idag har VK haft in vår kanotuyflykt i tidningen.

Jag börjar nog bli fruktansvärt tråkig?? Kom på det när jag var tvungen att fundera på om en av kommentarerna på min blogg var skämt eller inte....... Men jag kom ju i alla fall på det själv. Blir en intensiv vecka igen. Ska ha tjejkväll på onsdag, på torsdag är det kvällsmöte på jobbet och till helgen är det seminarium. Tack och lov är det i Umeå, så det blir ju ingen resa i alla fall. Så fyller Stefan år i morgon men han har avböjt uppvaktning. Drar till Skellefteå på debatt ( när han kunde vara hemma hos mamma och äta tårta!). Jaja, det är väl bara jag som är fånig som vill ha kalas.

Har börjat med projekt "föra över grejer på datorn" Har skrivit dagbok på ett annat ställe tidigare och tyckte det skulle vara kul att ha allt på samma ställe. Men som det sägs: Goda ideér leder ofta till hårt arbete.

Fick höra ett lite roligt citat på jobbet idag "Hela Polen trycker på mot Hörnefors" på tal om att det var mycket vatten i Hörneforsån i helgen.

Funderade på om jag skulle lägga in de böcker jag håller på med just nu på bloggen. Mest  bara för att få lite press på mig själv att läsa färdigt. Det blir då inte just nu, soffan hägrar!

God Natt!
2006-09-04 @ 23:03:14

Av Ines - 4 september 2006 19:33

Sommarminnen-06 Sommarminnen-06
På väg mot Evas stuga som ligger på en ö utanför Obbola, en mil från Umeå. En kanonfin dag med god mat, skratt, sol...... 2006-09-04 @ 22:41:22

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards