Direktlänk till inlägg 19 oktober 2008

Skulle det här vara jag?

Av Ines - 19 oktober 2008 08:36

 Jag hittade ett kul test på Aftonbladet. Men om det stämmer? Jag är skeptisk!

Spana in skorna tex....ganska långt ifrån mina Graningekängor jag använder på jobbet....

Men visst skulle jag passa i outfiten?






Hållbara klassiker Du satsar på tidlösa plagg som funkar längre än en säsong. Drömmen är att äga en Hermès-scarf.

Du är klassiskt elegant
41 - 56 poäng

Du gillar att se snygg ut och anser själv att du har bra koll på mode. Du hoppar dock inte på varenda trend som du läser om för du anser att det är viktigt att plaggen du köper håller längre än en säsong. Du satsar hellre på kvalitet än kvantitet och i din garderob kan man garanterat hitta klassiska plagg som en beige trench, en vit bomullsblus och en svart kavaj. Din dröm är att äga en odödlig klassiker som en sidenscarf från Hermès.


 
 
gun-britt

gun-britt

19 oktober 2008 16:19

Lite svårt att se dig i de kläderna, men när man tänker efter lite mer så tror jag att du skulle bli jättefin!

http://gun-britt.bloggagratis.se

 
Ines

Ines

19 oktober 2008 21:34

Hihi, det säger väl en del om testets tillförlitlighet? Eller hur sällan jag är välklädd?? Du såg att jag snodde med låten? Kram på dig!

http://ines.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ines - 17 januari 2013 19:57

Har klippt håret idag i  min nya hemby. Nöjd med resultatet.   ...

Av Ines - 17 januari 2013 19:51

Vem känner inte igen sig?   http://fredrik.cafe.se/mina-ursakter-for-den-sparsamma-blogguppdateringstakten/   ...

Av Ines - 12 januari 2013 18:34

Nu har jag sett byns skidspår! Blir onekligen sugen att fixa nya skidor...       Hur fina som helst.       Dubbelspår med gott om plats.    ...

Av Ines - 12 januari 2013 18:27


Vissa människor ska som bara finnas. De har funnits alltid. Men så kommer budet att vår förre partiledare:       Lars Werner gått bort.      Jag önskar inte livet ur någon, men hade kännts mer logiskt med CH Hermansson.... ...

Av Ines - 12 januari 2013 18:20

Jag kan bli galen på alla dessa val...elavtal, mobil, telefonabbonemang, internetuppkoppling... När jag flyttade upp igen så fattade inte jag att jag kunde tagit med mitt avtal.   Nä, jag hamnade på nåt dyrt tillsvidareavtal! Men det lokala elbol...

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards