Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Ines - 2 oktober 2008 22:19

Som jag får skratta åt mina arbets-barn! Hade en lill-kille vid frukostbordet som pratade om allt han skulle börja träna. Det var fotboll, ishockey, gympa, löpning........För han ville ju vara som sin storebror!


- Hur gammal är din storebror då? undrade jag.

- Jättegammal! Jag vet inte....femton? Eller fjorton....


Kompisen bredvid tittar med stora ögon innan han utbrister:


- GAMMAL! Större än min pappa....och min pappa är nog....eh? Tio kanske? För han är gammal!

Av Ines - 2 oktober 2008 22:07

Känns inte som att jag orkar med nånting just nu. Känns ju inte lovande med tanke på att jag lovat bort mig för flyttstädning i helg? Tja, har ju iaf kort dag i morgon. Alltid något.....


Har hälsat på faster i stan för första gången i kväll. Hade tvätttid och var trött, så jag tog den enklaste vägen till att lämna åkpåsen till lillpojken. Hade ju självklart varit kul att få se det färdiga resultatet men är man trött så är man.


Det är med blandade känslor jag lämnar förskolans värld för ett tag nu. Det är ju ofrånkomligt att inte fastna för barn som jag tillbringat en månad med!


God kväll!

Av Ines - 2 oktober 2008 22:04

Nu har jag ÄNTLIGEN gjort åkpåsen helt:



klar!


Levererade den till barnets stolta mormor som ska vara barnvakt i morgon. Så nu väntar jag med spänning på att få se en bild på hur det blev...


God kväll!

Av Ines - 2 oktober 2008 16:47

Jag sliter mitt hår i förtvivlan! Nja, riktigt så illa är det väl inte men visst blir jag:



förskräckt när jag ser hur mycket som lossnar när jag duschar!


Känns som att det far i stora sjok...

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards