Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Ines - 20 oktober 2008 22:52

Har börjat fastna framför Ensam mamma söker: Kan ju undra varför? Skulle aldrig själv komma på tanken....Sitter dessutom mest och retar upp mig på människorna. Nu senast på Anette som dumpade en kille pga svartsjuka! Jag undrar om det finns plats för den alldeles vanliga människan i denna serie? Du blir dumpad om du måste jobba, om du är svartsjuk mm mm


Se själv:


Söndagar | 20:00

Äntliten har det blivit dags att släppa ut tre nya sköna singelmammor i jakten på kärleken. Följ Anettes, Johannas och Ninas sommaräventyr på TV3.



 

Läs mer »


Nä, ska nog sluta se så slipper jag oxå reta mig...




Av Ines - 20 oktober 2008 22:27

Verkar som att alla mina vänner är i flytt-tagen nu? Putsat fönster i helg och vad gör jag till helgen? Mest troligt putsar jag fönster igen! Men jag har upptäckt att det faktiskt är riktigt kul. Det blir så himla påtagliga resultat. För de flesta människor putsar ju inte sina fönster så där överdrivet ofta så man ser ju skillnad direkt.


Har än en gång fått teorin om att: Man ska vara försiktig med vad man önskar sig....Gjorde ett överslag på hur mycket jag jobbat i oktober och räknade ut att jag borde kunna vara arbetslös i morgon. Njet, funkade inte alls. Som om vikariebanken kunde räkna ut min listiga plan så nog ringde de och kollade i morse. Hade ju kunnat ljuga, men nää. Det var bara att erkänna direkt så i morgon håller jag tummarna för att hela stan är frisk.


God kväll!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards