Alla inlägg den 30 december 2008

Av Ines - 30 december 2008 22:31

Dax att summera 2008.


 Januari

Flytt och flyttlådor till jag kräktes. 


Februari

 

Missade skottdagen så fortfarande singel.

 

Mars

 

Äntligen ett längre vikariat.

 

April

 

Johan fyller år.

 

Maj

 

Tre år sedan pappa lämnade oss och Christoffer fyller år.

 

Juni

 

Klamrar mig fast på samma långvick och söker sommarjobb.

 

Juli

 

Var är sommaren? En enda väntan och under tiden jobbar jag. Både Agneta och faster Emma blir mormödrar. Mamma och pojkarna kommer på besök.

 

Augusti

 

Stefan kommer på besök! Anders försvinner spårlöst. Katrin förlorar sin pappa.

 

September

 

Stefan fyller år och blir antagen på juristprogrammet. Ett månadsvick på samma ställe. Anders blir anmäld försvunnen av sina anhöriga. Alfs fru förlorar kampen mot cancer.

 

Oktober

 

Nytt vikariat som också känns långt.Jag fyller år och blir oväntat firad i dagarna tre... Katrin startar en flyttvåg i min bekanskapskrets....


Polisen bekräftar det vi inte vill veta. Anders är död.

 

November

 

Spridda skurar av jobb och jag börjar fundera på omskolning. Peder har köpt hus och flyttar han med. Ingela flyttar från centrum. Anders begravs. Alva Alexandra har namnfest. Scrapphelg i Hörnefors.

 

December

 

Snart jul….hemlängtan….jul nu…Öppet hus på gymnasiebyn i Luleå.

 

Jag blir erbjuden ett liv men avböjer. Firar julledighet i stugan.Blir erbjuden långvikck med start i januari!


Av Ines - 30 december 2008 22:12

Med tre grabbar kanske jag ska lägga mig i hårdträning? Så jag är beredd den dan de vill fira nyår med mig?


Ser lite klurigt ut:

http://webbtv.dn.se/?id=4827



 


Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards