Alla inlägg den 14 december 2008

Av Ines - 14 december 2008 08:45

I går kom vi på nåt riktigt kul. Nästa lördag befinner jag mig i en annan stad med en annan faster.... Nedräkningen för julfirande har börjat! Sen hann jag inte riktigt med nedräkning för Stefans ankomst utan plötsligt bara meddelar han att han kommer...i dag! Ha en bra dag!

Av Ines - 14 december 2008 08:39

Det här är nog nåt som kan imponera på mig. Det finns alltså människor som kommer på att det ska plockas mossa i september, för att ha till blomsterarrangemang till jul!
   Min faster hör tex till den skaran. Då går det att göra så här fina arrangemang till jul. Fast det är klart, det ska ju finnas plats för dem oxå. Det har ju inte jag, så jag kan ju bara lugnt glädja mig åt hennes.... Ha en bra dag!
 

Av Ines - 14 december 2008 08:27

  Blev en riktig julpysslardag igår. 
 Spritsa pepparkakor med kristyr är inte det allra lättaste!
 
 Har fattat var jag ska köpa julklappar för att få dessa roliga paket.


 De här hade ju varit roliga att ha framme...  
 ...när jag kavlat ut degen. (De låg undangömda i en låda, så det var ju tur jag hade med i alla fall två av mina egna!)

 Fick lite praktiska tips på hur man får röda band att bli släta igen.Blöt bandet och vira runt en flaska. Ha en bra dag!

Av Ines - 14 december 2008 06:45

Tredje advent idag: 

Av Ines - 14 december 2008 00:19

Man vet att man är gammal när man pendlar mellan en CD-skiva och ett kassettband med julmusik. Färdiga med julbak och annat julpyssel så kom vi på att det går att lyssna från datorn oxå... Då öppnas ju en värld av möjligheter! Som tex:

Av Ines - 14 december 2008 00:07

Kan jag tänka mig nåt bättre sätt att fira Lucia på? Blev:
  pepparkakor...


 ...lussebullar,

 och paketinslagning idag. Dagens bästa meddelande: Stefan kommer i morgon! Julstämmningen på topp, och allt skedde till tonerna av bla:

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards