Alla inlägg under augusti 2008

Av Ines - 10 augusti 2008 09:15

You Are a Canna

"You stand up for what you believe in, even if it gets in the way of what other people think. You are proud of yourself and your accomplishments and you enjoy letting people know that."
Av Ines - 9 augusti 2008 23:05

Hancock

Hancock - en luggsliten och utbränd superhjälte som inte haft några stora framgångar på länge kraschlandar i Los Angeles. För att komma på fötter och återfå sin status som superhjälte anlitar han en PR-agent och ingår en relation med hans förföriska fru. Tillsammans skapar de inget annat än kaos i stan.

Fick den här filmen på en skiva igår, men att bädda ned sig i soffan och se film funkar inte för mig? Jag somnar efter en kvart! Men i kväll tittade jag med Stefan och Catrin sittandes på en stol. Japp, jag såg filmen och den var kul!Tack Göran!

Av Ines - 9 augusti 2008 22:53

Fick ett kul tips: http://www.hushallstrasket.nu/flashfilmer/bokhylla.html Gäller ju bara att följa det oxå! 

Av Ines - 9 augusti 2008 22:35

I dag uppenbarade det sig vad som prasslat och ibland nästan skrämt livet ur mig på min uteplats. En igelkott som härjat runt! Fast den har nog varit lika rädd för mig? När jag försökte fånga den på bild så kröp den ihop och försvann fullständigt i märkret.


God kväll!

Av Ines - 9 augusti 2008 11:35

I går tänkte vi besöka en kompis som fastnat på akuten. Vi skojade om att ta med oss LOKA (det var inte skoj, vi satte över det i en sportflaska), men att vi skulle vråla efter vår kompis. Hihi, då får vi nog securitasvakterna på oss? Nä, kompisen hade tagit sig hem men hade ett eget tips åt oss: Ring brandkåren! Det är DÄR de finns....  Kanske det? Var på god väg i går när brandlarmet gick när det blev för varmt av både kyckling och blåbärspaj! Ha en bra dag! 

Av Ines - 8 augusti 2008 10:45

Kändes som en flashback på pojkarnas barndom. Plocka blåbär och göra blåbärspaj:    Himla gott! N känns det bara lite sorgligt att sonen börjar prata om att dra vidare på sin Norrlandsturnè... Ha en bra dag! 

Av Ines - 8 augusti 2008 10:36

Ibland känns det som att ALLT roligt händer på samma dag? Efter en oerhört trött och seg vecka så rasslar det till! Två tjejer som bokar in sig i mitt liv....Kan bli skogen och söka blåbär eller en date på stan och spana in brödbak?


Ha en bra dag!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards