Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av Ines - 26 augusti 2008 23:44

Fick det mest oväntade samtalet idag. Efter mer än 6 år så kanske eventuellt det skadestånd jag blev tillerkänd en gång äntligen mitt!! Hurra! Bara det faktum att någon ringer och säger: Shit, har du bara fått drygt hälften? Varför hävdade du inte din rätt?


Nja, orkade inte ta striden med Brottsoffermyndigheten oxå...


Men nu som genom ett märkligt mirakel ska jag iaf få mitt namn på en lista och kanske, kanske blir det nån krona till mig. Dessutom får jag tillgodoräkna mig ränta på pengarna oxå! Ok, inget är säkert men vilken grej.....


God Natt!

Av Ines - 26 augusti 2008 23:19

Har äntligen både hittat och frossat runt hos:



Den hysteriska jakten på bokstäver hade sin lösning där. I Umeå har det varit fel eller slutsålt. Hade dessutom den otroliga turen att bestämma träff med middag samma kväll som Nettan hade öppet! Bara en sån sak.


God kväll!

Av Ines - 26 augusti 2008 09:12

När jag just läst färdigt en, och är på väg mot Svart sig så händer detta:


Till dess din vrede upphör, Larsson, Åsa

Någon mördar Wilma Persson och Simon Kyrö när de dyker på ett plan i Vittangijärvi.
Vad är det för gammal hemlighet de har kommit på spåren? Och vem är beredd att mörda för att hindra att den kommer ut?

En mordutredning tar sin början där polisinspektör Anna-Maria Mella hotas och kammaråklagare Rebecka Martinsson får besök av de döda.


En ny deckare igen!! Tja, får väl vara glad att jag alltid har nåt att se fram emot....

Ha en bra dag!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards