Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av Ines - 24 augusti 2008 23:48

Inför hotet att bli utkastad, eller i vart fall inte längre räknas in bland mina "bästa vänner" så återfår jag en del funktioner! Nu kan jag återigen lägga pussel....även om det vore mer användbart med...

Lönar sig att hota datorn?


God Natt!

Av Ines - 24 augusti 2008 23:46
Click to Mix and Solve

Av Ines - 24 augusti 2008 22:33

När man talar om trollen så....lyder ett känt ordspråk. Jag tänkte på en god vän för ett tag sen, och i morgon kommer han! Himla kul, även om det blev plötsligt. Dax att:



köpa kaffe?


God kväll!

Av Ines - 24 augusti 2008 22:26

Åh, jag fick ett jättekul tips i veckan! Göra paperskopior på stan....Nytt är väl kanske att ta i? Tja, jag förde iaf över en bild till mitt USB-minne och stegade in på Expert. Kan jag föra över en bild från mitt USB-minne...jag var skeptisk! Självklart! En vänlig expedit trycker igång apparaten och voilá! DÄR var bilden jag nyss sett i min egen dator. Jag klickar vidare och kommer upp i den fashionabla summan av 3.97kr Hihi, för 4 kronor är bilden klar nästa söndag. Magic!

Av Ines - 24 augusti 2008 14:01

Jag undrar om min dator vet hur farligt den lever just nu? Den håller på att passera gränser för vad mitt tålamod klarar av.....ingabilder från telefon, inga automatiska uppdateringar när jag får mejl och nu huga! Jag kommer inte in på vissa kommunsidor!!Hallå, det är där jag hittar vissa jobb...hur tänkte du nu? Att jag långsamt ska svälta ihjäl?  Ha en bra dag!

Av Ines - 24 augusti 2008 09:20

Kan jag läsa en tidtabell? Tydligen inte....Missade fullständigt det stora:



Ankracet i Hörnefors igår.


Men vi var på lite sightseeing på eftermiddagen och fick oss lite hallon iaf. Men det känns att jag inte har mycket ork nu, helt knäckt och slut. Har hostat hela natten i natt och det är banne mig inte kul! Så har vi försökt komma på hur jag ska få över bilderna från telefon också...hade fått nåt tips om att det skulle vara fel på sladden, men det är det då absolut inte! Funkar i alla andra två datorer jag testat. 


Ha en bra dag!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards