Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Ines - 20 januari 2010 22:29

        Har upptäckt att även Erica uppdaterat sin blogg. Blev lite full i skratt åt denna bild:



        Kan inte låta bli att fastna på textremsan bakom ryggen på Isak.


        Söt och förälskad? Söt är han absolut, men förälskad? Nja, jag är skeptisk!


        God kväll!

        Av Ines - 20 januari 2010 20:52

        Lite lycklig för att det faktiskt funkar.



        Har haft ett jättenystan riktigt fårullsgarn i min ägo under många år. Har inte vågat mig på att använda det. Men nu ni! Det funkar dessutom.


        Mitt stora dilemma har ju varit om jag, som stickar så erbarmerligt hårt ska kunna låta bli att dra sönder, bli galen, förstöra dyrbart garn....alternativen var många.


        Ringde min alldeles egna stick-guru som svarade: Men herregud, det är klart du kan!


        Fick höra på jobbet att om man kan sticka sockar så är man professionell norrlänning. Tja, det återstår att se. Mina sista sockar kom jag på efteråt att jag gjort fel på iaf. Pinsamt eftersom det inte var till mig själv.


        God kväll!


        Av Ines - 20 januari 2010 20:47


        Vilket barnprogram har präglat dig mest?
        Vilse i pannkakan

        Ja du har aldrig helt hittat rätt i livet. Du söker och söker men hittar aldrig hem. Bakom varje hörn lurar storpotäten som leder till att du inte litar på någon.

        Av Ines - 20 januari 2010 20:42

        Värsta veckan?


        http://www.e24.se/lifestyle/sport-och-fritid/sa-klarar-du-arets-tuffaste-vecka_1803805.e24?service=slideshow

        Presentation

        Omröstning

        Längtar till semestern?
         Ja
         Nej
         Har ingen semester.

        Fråga mig

        7 besvarade frågor

        Kalender

        Ti On To Fr
                1
        2
        3
        4
        5 6 7 8
        9
        10
        11
        12
        13 14
        15
        16
        17
        18 19 20
        21
        22 23
        24
        25
        26
        27
        28
        29
        30
        31
        <<< Januari 2010 >>>

        Tidigare år

        Sök i bloggen

        Senaste inläggen

        Kategorier

        Arkiv

        Länkar

        RSS

        Besöksstatistik

        Stoppa FRA-lagen


        Ovido - Quiz & Flashcards