Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Ines - 18 januari 2010 22:35

Vissa grejer tycks återkomma i mitt liv?


Som nu det här med Stefans soffa. Vad gjorde jag vid ungefär samma tidpunkt för två år sedan?


Svar: Äntligen soffa!


God kväll!

Av Ines - 18 januari 2010 22:17

Här:



på Flemmingsberg station startade min resa mot Göteborg i torsdags.

Himla smidigt med X2000. Hade blivit förvarnad om att det gick så fort att jag kunde bli åksjuk. Nädå, det gick bara bra.

Trots tidig start på dan:



så avverkade vi hela Avenyn med packning.




Massor att se....



Om jag tycker det är klurigt med Stockholms lokaltrafik:



Så är det inget mot för hur klurigt det var med Göteborgs!

Kunde ju inte låta bli:



Även om Stefan påpekade att IKEA:s koncept är att se likadant ut överallt.

Den stora anledningen till besöket:



Ett klipp från Blocket!


En MIO Classic som en gång kostat nästan nio tusen. Betydligt billigare, trots att den var i väldigt bra skick fortfarande.




Sista dan passade vi på att besöka Världsarvsmuseét.

Det roligaste var väl när vi passerade på utsidan och jag upptäcker Ulfs bild.

-Stopp! Stanna, jomen...det ÄR Ulfs bild. Kolla, den här har min kollega tagit!

- Nä, det där är en välkänd bild. Jag har sett den förut, säger Chatrin.

- Haha, jag med....på mitt jobb. Det ÄR min kollega som tagit den.

God kväll!

Av Ines - 18 januari 2010 22:12

Min kamera har kommit tillrätta!! Wow! Fick samtal i helg om att min systerdotter hittat den under bilsätet. Hur sjutton jag nu lyckats få dit den? Tja, spelar väl mindre roll. Nu kan jag ju sluta fundera iaf.


God kväll!



  

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards