Alla inlägg under februari 2010

Av Ines - 26 februari 2010 22:52

Åh, fick en present idag!   





Ett av våra arbetsbarn lämnade oss idag och flyttar med sin familj.


Kändes inte alls kul. För även om barn-gruppen är stor så vill vi ha kvar varenda en! Det var vi alldeles rörande överens om jag och min kollega.


Hjärtan, ljus och i svart. De måste läsa mina tankar? Tre rätt av tre möjliga.


TACK!

Av Ines - 26 februari 2010 17:57

För tidigt att tro att det är över?



Men nog är det skönt att se trottoarerna igen. Eller asfalten, även om det finns de som säger att det kommer mer till veckan.


God kväll!


Av Ines - 26 februari 2010 07:33

Blir ju lite fundersam vad människor tänker, egentligen?


Jag får märkliga kommentarer på inlägggjorda för flera år sedan.


Kommentar till Tjejplanet.
Hej!!! Vi vill att vår mamma ska åka med tjejplanet för hon behöver komma hemifrån, träfa andra, träna & få inspiration /Emma, Sara och Lisa

av

  Kommentar till Tjejplanet.
Nu har vi gott arbetslösa i 4månader TUNGT. Och på allt detta har det tagit slut på kärleken med våran flicka 22år och hennes kille ha ett barn på 8mån. Frun ställer upp till 100% fanstastigt


  Kommentar till Rosens betydelse.
Fick en rödgul ros på alla hjärtansdag. Avsändare anonym?
Betyder det kärleksfull vänskap eller nåt annat?
Sååå nyfiken!



Nej, jag har ABSOLUT inget tjej-plan! Däremot ville JAG själv åka med när DET var aktuellt för två (?) år sedan.


Sedan får jag massor med frågor om vad blom-färgen betyder? Har svarat en gång, och nu gör jag det igen. Jag vet INTE! Hittade det i nån tidning och la in det bara på kul. Jag vet bara det mest elementära som det stora flertalet vet.


Jag arbetar med barn, inte blommor. Det brukar väl ändå framgå av de flesta inlägg jag gör??


Ha en bra dag!

Av Ines - 24 februari 2010 23:11

Åh, vad jag missar när jag är långt borta!




Hinner ju hända en hel del medan jag jobbar på här nere.

Av Ines - 24 februari 2010 23:06


Blev påmind om min ungdom:



En kompis som lagt upp den på Facebook.

Av Ines - 24 februari 2010 22:59

Det enda som är säkert är att jag vet när jag börjar. Sen står resten skrivet i stjärnorna. Kollegorna faller som käglor just nu.


Vad skrev jag om för ett år sedan?


Fettisdag.


Det var tänkt att sluta halvfem, men jag blev kvar till nästan sex. Personalbrist och sena föräldrar och som grädde på moset krånglig busstrafik.


Först stannade jag för att det var brist på folk. Sedan lovade Mna skjutsa hem mig. Igår fick jag ju hålla på i nästan en timme för att komma hem så jag tackade ja. Så slutade det med en försenad förälder som fastnat i broavstängningen....


God Natt!

Av Ines - 24 februari 2010 22:49


Det finns nåt positivt att snön fortsätter vräka ned.



De lär sig ploga!


Kan knappt tro det är sant, men detta ÄR en gata i Södertälje.

Av Ines - 24 februari 2010 22:43

GULD!!



När jag INTE tittar så händer det. Igår blev de "bara" femma.


Kul är det ialla fall.


Så kommer nästa roliga nyhet:Kalla kör damstafetten!!


http://www.aftonbladet.se/sportbladet/vintersport/os2010/article6673374.ab


Får väl låta bli att titta?

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards