Alla inlägg under juli 2008

Av Ines - 4 juli 2008 09:06

I dag är det dax för årets happening i Pajala: Nu är programmet för Pajala Marknad 2008 här.   Jag hoppas mamma hittar filékniven som en kompis beställt. Ha en bra dag! 

Av Ines - 3 juli 2008 09:58

En del gör loppisfynd! Som min gode vän Kerstin som hittade:   denna handuk för fem kronor på loppis. Med ett motiv av Pirak på! Vi tipsade om att hon efter sommaren kunde rama in och hänga på väggen... Det är ju ändå Pirak. Ha en bra dag! 

Av Ines - 3 juli 2008 09:53

Hur modig är inte jag? Släppte loss en kompis med sax och färg i håret! Taskig bildkvalite men "in real life" riktigt bra:   Kollade med min egen stylist innan som tyckte jag skulle ha kort i nacken men riktigt så modig var jag inte... TACK Monica! 

Av Ines - 2 juli 2008 21:54

Enligt Maud Olofsson är det stort det som pågår: http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=3828118 Men jag hade hellre stannat kvar för årets händelse i Pajala: Marknaden! En hel bilaga att läsa, men tydligen bara för premunanterna? Tja, det drar igång på fredag kl !0.00 och pågår till söndag klockan 17.00 

Av Ines - 2 juli 2008 20:52

Dagens ros:



går självklart till Regina!


För att hon fixade så jag kan se farmors film utan att behöva vänta på nån premiär eller annat....Jag äger en egen kopia som jag kan se på min egen dvd-spelare!!!


Stort TACK!

(njet, ingen idé att tjata. Har ett löfte till Regina att bara visa den för privat bruk) Ni andra får vänta på SVT.

Av Ines - 1 juli 2008 09:44

Här har jag varit nån natt i tonåren!   I dag omgjort till café och mamma bjöd på laxmacka. Himla gott! Väl värt ett besök om ni har vägarna förbi....    Forsen vid Kengis bruk.    Vid Pajala gamla kyrkplats finns det fortfarande kvar en kyrkstuga. Så liten så man tror inte någon rymts in där? I dag bara en turistattraktion.

Av Ines - 1 juli 2008 08:58

Efter att ha passerat både blomaffären och presentbutiken blev det:



tårta hos födelsedagsbarnet. Himla snygg innan vi högg in på den!


Men är det sant att 45 firas så himla stort idag? Nja, skulle vara min tur nästa år i så fall men jag är skeptisk!

Ha en bra dag! 

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards