Alla inlägg under juli 2008

Av Ines - 20 juli 2008 07:29

Tänk ändå vad lite sol kan göra för humöret! Idag "avverkade" vi tre bryggor runt Nydalasjön:   Utsikt från en av dem.På vädret pratades det om regn efter kusten men det märkte då vi inte nåt av! Det tackar vi för. Precis vad jag behövde. En dag i solen sista lediga dan.  Ha en bra dag! 

Av Ines - 20 juli 2008 00:32

Det är verkligen ingen vidare mening med att uppleva intressanta saker som översvämningar, om man inte får vara två om dem. Det är bra mycket trevligare att vara två.

  Källa: Nalle Puh - A.A Milne

Av Ines - 19 juli 2008 00:21

Äntligen! Mina stenar är tillbaks....   Fick en inbjudan till middag hos min gamla granne i eftermiddag och då passade jag på. Vi tog en promenad runt kvarteret när jag upptäckte min chans. Ingen hemma i min gamla lägenhet....Ha, då tar jag tillbaka stenarna jag haft runt mina slingerväxter förut. Plockade på en resa till Gotland med mamma och pojkarna, så de känns definitivt som mina. När jag flyttade låg de under snön. God Natt! 

Av Ines - 18 juli 2008 00:14

Det blev nästan en heldag i Vännäs. Fick en inbjudan till grillning eftersom min faster behövde fler händer än två. Dax att fixa ett jordgubbs-tält så inte fåglarna äter upp dem. Vi lyckades riktigt bra:   Det fattas bara en båge för att det skulle bli perfekt! Vi avslutade kvällen med mord (men bara på film)! God kväll!   

Av Ines - 17 juli 2008 23:36

Ibland känns det som bäst att ge upp innan jag ens börjat...Har ju haft nåt inlägg om att det skulle vara kul med marknadsjoggen i Pajala. Bla för att det finns önskemål från arrangörerna att ha Charlotte Kalla som dragplåster. Spana in vad hon gör på sommaren:  http://www.kuriren.nu/sport/artikel.aspx?articleid=3935736 God kväll! 

Av Ines - 17 juli 2008 23:01

Låt oss gå och hälsa på allihop, sa Puh. Vi ska gå för att det är Torsdag, och vi kan önska dem alla en Glad torsdag.

Nalle Puh - A.A Milne

Av Ines - 17 juli 2008 22:40

En alldeles fantastiskt slö dag då jag bara varit! Tvättat kläder och struntat i omvärlden. Sovit siesta och hade sms om att det gjordes löksoppa. Skulle jag ta det som en inbjudan? Inte vet jag. Jag  svarade inte på det utan tänkte bara: jaha, gott för dom. Nu är hemligheten iaf avslöjad. I brist på bilder fick min uppdragsgivare vända sig till "Stora arkivet"! Hihi, nu hoppas vi på att bilderna kommer med posten i morgon...Sen börjar ju jag jobba igen och då vet ju jag var min inspiration far. Ha en bra kväll! 

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards