Alla inlägg den 8 juli 2008

Av Ines - 8 juli 2008 22:53

Lycka är att hinna till kiosken på lunchen och de spelar Bruce....åh, vad jag hade velat vara i Göteborg i helg!


http://www.youtube.com/watch?v=NXuuIu8zDOs


God Natt! 

Av Ines - 8 juli 2008 22:38

Äntligen hemma efter en eftermiddag med mat , fniss och klädprovning hos Kerstin. Hihi, hon har en dotter som sytt kuliga kläder till PRIDE i Stockholm...när hon for hemifrån passade vi på att testa! Hur många kan tänka sig mig i guldig body?


På jobbet var det lugnt, men vad less jag blir på detta väder! Drog på mig shorts för värme i morse men innan dan var slut var det kallt igen! Har dessutom haft premiär med sov-vila på jobbet. Så ljuvligt att bara få stänga ögonen en stund och räta på ryggen. I morgon blir det nog panik när vi tappar tillgången till personalrummet där vi tar våra välbehövliga raster. Det är sommar och självklart ska det bonas i även de utrymmena.


En bra dag på många sätt! Nä, sängen nästa nu.


God Natt! 

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards