Alla inlägg under juli 2008

Av Ines - 6 juli 2008 11:31

Det här har jag lite svårt för: Omkari Panwar blev mamma till ett par tvillingar 70 år gammal enligt Aftonbladet. 


Jag skulle definitivt inte kunna tänka mig att se min egen mamma vänta bar nu? Eller hur hon ens skulle orka med det? Jag tror det finns en mening med att kvinnor faktiskt inte kan bli gravida när de blivit för gamla.


Ha en bra dag! 

Av Ines - 5 juli 2008 20:20

Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat.


Nalle Puh

Av Ines - 5 juli 2008 11:40

Det är väl en himla tur att jag har mina vänner? Blev en bra dag till slut ändå. Vi samlades i stugan och grillade tillsammans. Lite kallt men vd gjorde det? Fick mig till och med en liten tupplur där. Men jag vaknade av iskalla fötter!    Höll nästan på att glömma mina glasögon där men jag kom på mig i sista stund. TACK tjejer!  

Av Ines - 5 juli 2008 09:22

Jag har läst boken och tycker att den är jättebra. Men kan man bli profet i sin egen stad/familj?

http://www.aftonbladet.se/bocker/article2808050.ab


Njae, det är nog VÄLDIGT svårt! Jag tänker bla på Charlotte Kalla och det ramaskri som blev när Pajalas kommunalråd i glädjeyran efter hennes framgångar lovade en stugtomt vid älven. Listan kan nog göras lång....


Provlyssna och läs mer här !

Av Ines - 5 juli 2008 08:47

Nä, det känns verkligen INTE kul. Sitter och försöker få tillbaka lusten igen...Fint väder ute så tanken är att åka ut till stugan idag. Var på jobb igår och det kändes fruktansvärt olustigt. Inte för att det var nåt fel på stället eller människorna. Men jag vill INTE! Jag kan banne mig inte hitta någon mening med varför JAG ska tycka det är kul?


Japp, riktig gnällspik nu och det känns trist men nu är det så. That´s life just nu. 

Av Ines - 5 juli 2008 07:50

Det är tankarna om det som händer mig som styr min känsla

ändrar jag tanke ändras min känsla.

---

Ingen kan såra mig utan mitt medgivande.

---

Det jag kan förändra är hur jag uppfattar mig själv.

Det jag kan förändra är hur jag uppfatta andra mäniskor.

Mäniskor förändras när jag ändrar uppfattning om dem.

Världen förändras om jag ändrar uppfattning om den.

Kay Pollack

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards