Alla inlägg den 12 september 2007

Av Ines - 12 september 2007 20:57

Rör på sig lite grann. Blir ingen resa till Vännäs i natt. Däremot borde jag kanske investera i en vägkarta till mina släktingar? En ganska kul tripp de gör just nu...Så himla skoj att få hit pojkarna oxå! Spelar ingen roll att det är mormor som är drivkraften för deras resa. Får ju träffa dem iaf!

Nu rör det på sig på bostadssidan oxå. Spännande värre att se var det blir..Fick erbjudande från det kommunala bolaget idag. Kul när jag precis ringt och aviserat mitt intresse för en mindre till mitt eget.

Har fullt upp med att scrappa bilder nu. Hur kul som helst när jag beställt bilder på nätet från allehanda saker i mitt liv. Dessutom håller jag på med en överraskning och eftersom jag vet att föremålet för överraskningen läser bloggen håller jag tyst. Dagens skojigaste är nog samtalet med min systerdotter iaf.

Ha en bra kväll!
2007-09-12 @ 21:52:42

Av Ines - 12 september 2007 17:14

Jaha, friden är slut (vikarieförmedlingen ringde igår) och inatt kommer mamma...Men så himla kul att komma ut på jobb när jag fick känna mig som Guds gåva till mänskligheten.

-Oj, tänk att det fanns vikarie! Va, har du utbildning oxå! Vilken himla tur vi hade då.

Då gör det som inget att jag kände mig snorig och lite "inte med i matchen!". Ska bli himla kul att träffa mamma och höra om hennes resa. Sen var det ju himla käckt att jag inte börjar förrän halv tolv i morgon. Nån mening med allt.

Har börjat spekulera i flytt-tankar igen när det fanns en ledig tvåa på mitt område. Den var redan ringd på, men vi får väl se. Har anmält till bolaget att jag är intresserad av mindre iaf. Nä, jobbet nästa nu!

Ha en bra dag!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards