Alla inlägg den 1 november 2007

Av Ines - 1 november 2007 21:33

Vad händer? Nu har AF vaknat till liv. De har bestämt sig för att Östersund är ett lämpligt ställe att placera mig på! Jag uppmanas söka ett vikariat på ett halvår i Östersund...annars drar de in alternativt sänker min A-kassa. Vad svarar man på det? Gick in på platsbanken och hittade inte det jobbet. Men går jag ut på Östersunds hemsida så dök det upp. Oj, då har alltså en person medvetet bestämt sig för att jag ska till Östersund? Eller?

Jag kan förstå att de vill ha människor i arbete, men kan det inte ske i samråd med den arbetssökande? Tom Stockholm skulle kännas bra i det här läget? Där finns det fasta varaktiga tjänster att söka, ligger inte bakom Guds rygg och med en rimlig chans att fortfarande kunna ha kontakt med pojkarna. Så tänker jag iaf. Har sökt en tjänst i Umeå idag. Håll tummarna säger jag bara. Jag vill inte till Östersund. Basta! 2007-11-01 @ 21:12:35

Av Ines - 1 november 2007 21:30

Kan det jävlas, så .... Åh, vad jag blir less på att det bara tjabbas med ALLT! Skulle skicka in en ansökan och fick ERROR-utslag. Fastnade på ITsupport som gav tips. Nästa projekt var räkningshögen...självklart dök det upp en räkning som inte kunde betalas...skulle testa hur jag aktiverar mig för jobb på AF:s sida...då kom värsta smällen...fel personnummer! Hallå kan någon ge mig ett nytt? Blir gärna pensinär direkt?

Nu har det mesta löst sig...men det tar ju sån TID!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards