Direktlänk till inlägg 20 september 2007

Kvinnlig självsäkerhet.

Av Ines - 20 september 2007 22:05

Kvinnlig sjäkvsäkerhet. Kom i min E-post!

KVINNLIG
SJÄLVSÄKERHET



I takt med att vi blir äldre ökar vi i vikt. Detta beror på att vi ackumulerar mycket kunskap i huvudet.


Men klart, någon gång finns inte mer plats för så mycket information i vår lilla huvud. Då börjar informationen att fördela sig över resten av vår vackra kropp? Och nu förstår jag allt!



Jag är inte överviktig!!

Jag är inte tjock!!

Jag är lärd!!

MYCKET lärd!!


TILL ALLA FINA TJEJER DÄRUTE?


Livet borde inte vara en resa med målet

att komma till graven med

god hälsa och en snygg kropp,

utan snarare glida igenom det,

med chocklad i ena handen,

vin i den andra handen,

trött, sliten och skrikandes?..

Vilken resa!!!!!!






Jaja men!!
VI ÄR FULLÄNDADE?.

Eftersom..

-Vi inte blir flintskalliga.

-Vi har en internationell dag tillägnad oss

-Vi kan använda både rosa och blått.






-Vi vet ALLTID att vårt barn är vårt!

-Vi prioriteras vid skeppsbrott.

-Vi behöver inte betala notan.



-Vi kan sova i samma säng med en annan tjej utan att bli kallade homosexuella.

-Vi kan koncentrera oss på två saker samtidig.


OCH TILL SIST:

Vi gör allt männen gör......

i högklackat!!!!



Skicka detta till alla

perfekta kvinnor du känner

Och till alla män som du tror

kan stå ut med det faktumet...






JAG ÖNSKAR DIG

EN HÄRLIG OCH

PERFEKT

DAG

2007-09-20 @ 15:22:18

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ines - 17 januari 2013 19:57

Har klippt håret idag i  min nya hemby. Nöjd med resultatet.   ...

Av Ines - 17 januari 2013 19:51

Vem känner inte igen sig?   http://fredrik.cafe.se/mina-ursakter-for-den-sparsamma-blogguppdateringstakten/   ...

Av Ines - 12 januari 2013 18:34

Nu har jag sett byns skidspår! Blir onekligen sugen att fixa nya skidor...       Hur fina som helst.       Dubbelspår med gott om plats.    ...

Av Ines - 12 januari 2013 18:27


Vissa människor ska som bara finnas. De har funnits alltid. Men så kommer budet att vår förre partiledare:       Lars Werner gått bort.      Jag önskar inte livet ur någon, men hade kännts mer logiskt med CH Hermansson.... ...

Av Ines - 12 januari 2013 18:20

Jag kan bli galen på alla dessa val...elavtal, mobil, telefonabbonemang, internetuppkoppling... När jag flyttade upp igen så fattade inte jag att jag kunde tagit med mitt avtal.   Nä, jag hamnade på nåt dyrt tillsvidareavtal! Men det lokala elbol...

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards