Alla inlägg den 18 april 2010

Av Ines - 18 april 2010 13:00

Stackars Anders! Jag skrattade som en tok när jag hörde vad han gjort. Han skulle hämta lilla Alexandra på dagis då Jenny jobbade sent. Stuvar in henne i bilen och kommer på: Barnvagnen!


Kollar med fröknarna som säger att den står ute. Grabbar tag i en och springer tillbaks till bilen och kör hem alltihop. Lastar ur barnvagnen och upptäcker: Herregud! Det ligger ett barn i den...ringer till Jenny som får panik. Men som ringer till dagis och lugnar personalen. Som i sin tur får ringa barnets föräldrar...


Kaos på hög nivå...  


Jag riktigt hör Jenny som ringer till Agneta och skriker i luren: Pappa har stulit ett barn och nu blir jag polisanmäld. Gör nåt!


Nä, de var väl lite upprörda, men det gick nog över när de insåg att det bara var ett stort misstag?


Ha en bra dag!


Av Ines - 18 april 2010 12:53

Det här är väl värsta vårtecknet?



Grus som dras in och knastrar under fötterna...


Då är det trevligare med:




De första blommorna som tittar fram!   

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards