Alla inlägg den 8 april 2010

Av Ines - 8 april 2010 22:50

I dag kom bokhyllan!


Inte alldeles enkelt att hitta när jag inte har nån koll på geografin. Så först möttes vi på var sin sida av motorvägen. Så fick jag krånla mig runt och vända om...men shit pommes. Vad är det på vägen?


Ett stort jäkla ekipage att ta sig förbi....nä, det var ju grabbarna som väntade på mig. Jag fattade ju att PO var ute på jobb med bilen, men ändå inte. De hade parkerat så fint och gjort en lucka åt min bil.   


Självklart kastade jag upp kameran och tog en bild, men den får ni vänta på. Får inte ut den från kameran....


God Natt!

 

Update:



Av Ines - 8 april 2010 20:19

I år har det sannerligen varit ett annorlunda påsklov. Jag som förknippar påsklov med skidutflykter, pulka, skotta snökojor har i år fått tänka om. Rejält!



Här grillade vi korv med barnen i tisdags.



Lite snö, men skidåkning? Knappast!


i går var det lite trist och mulet så då var det perfekt att vi lagt in innebandyturnering i gympasalen.


Dagens grej var en tripp till Stockholm och Cosmonova. I morgon ska vi "slappa" på hemmaplan. Knappt några barn kvar, så vi avslutar lugnt. De var rätt knäckta efter dagens resa....


God kväll!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards