Alla inlägg den 2 april 2010

Av Ines - 2 april 2010 08:52

Igår var det första april och nää, jag klarade mig från aprilskämt. Men blev dessto mer lurad idag!


Spanade in Jennys blogg och:


..


hennes inlägg om familjens framtid. På väg mot Australien? Spelar de hockey där? Så långt bort? Men sen kollade jag kommentarerna och insåg att jag blivit lurad.


April, Aril!


Av Ines - 2 april 2010 08:45

I år blir påsken en märklig högtid. Ingen snö, inga barn, inget traditionsenligt alls. Förutom att jag stängde på jobbet igår. Det har jag gjort några skärtorsdagar.


Hade lite funderingar på att dra till Göteborg när Elin erbjöd bilplats till Ullared men det skulle ha blivit otroligt dyrt att ta sig tillbaka.


Nu är det som det är och jag har väl aldrig egentligen tyckt att påsken varit speciell. Skönt med några dagars ledigt även om det inte blir med familjen.


Ha en bra dag!

Av Ines - 2 april 2010 08:38

Hon släpper dom inte:


Mona och Agneta hade fixat påsk-fika i personalrummet. Men att tro att Mona släpper påskhararna? Det är dumt. Riktigt dumt.


Ha en bra dag!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards