Direktlänk till inlägg 26 april 2009

Min vän är död.

Av Ines - 26 april 2009 20:40

En av mina bästa vänner dog igår. Känns tragiskt och jättetrist....inte en riktig person utan min allra första dator. En trygg vän som gjort att jag kunnat ha kontakt med mina vänner, gett mig jobb, roat mig när jag varit ledsen, känt mig ensam....Nu är den död....stänger av sig när jag försöker komma in. Orkar inte mer.


Så nu sitter jag på en lånad dator och försöker deklarera. Men det gick ju inte alls. Måste ju räkna ut mina reseavdrag först. Shit Pommes vad struligt det blev. Kanske kommer det en lösning på problemet. Jag håller tummarna!


 
 
Erica

Erica

27 april 2009 22:31

Men hu vad du skräms, det är ju bara en burk ju.

http://flatcoated.bloggagratis.se

 
Ines

Ines

28 april 2009 17:22

Bara en burk....Men en VIKTIG burk som betalar hyran. Kontakt med MIN arbetsgivare sker via den...min vän i alla flyttar...bilderna på barnen. Nja, det är nog mer än "bara" en burk. Men ser du att jag är uppkopplad igen? Efter träslöjden kommer bilderna. Kanske. Ha det gott!

http://ines.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ines - 17 januari 2013 19:57

Har klippt håret idag i  min nya hemby. Nöjd med resultatet.   ...

Av Ines - 17 januari 2013 19:51

Vem känner inte igen sig?   http://fredrik.cafe.se/mina-ursakter-for-den-sparsamma-blogguppdateringstakten/   ...

Av Ines - 12 januari 2013 18:34

Nu har jag sett byns skidspår! Blir onekligen sugen att fixa nya skidor...       Hur fina som helst.       Dubbelspår med gott om plats.    ...

Av Ines - 12 januari 2013 18:27


Vissa människor ska som bara finnas. De har funnits alltid. Men så kommer budet att vår förre partiledare:       Lars Werner gått bort.      Jag önskar inte livet ur någon, men hade kännts mer logiskt med CH Hermansson.... ...

Av Ines - 12 januari 2013 18:20

Jag kan bli galen på alla dessa val...elavtal, mobil, telefonabbonemang, internetuppkoppling... När jag flyttade upp igen så fattade inte jag att jag kunde tagit med mitt avtal.   Nä, jag hamnade på nåt dyrt tillsvidareavtal! Men det lokala elbol...

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards