Alla inlägg den 17 april 2009

Av Ines - 17 april 2009 23:47

Lite tänkvärt om jämställdhet mitt i natten:


Kvotera män går bra men inte att kvotera kvinnor


Det är som jag brukar säga bara en fråga om attityd, eller?


God Natt!

Av Ines - 17 april 2009 23:17

Nä, det blir som ingenting gjort här. Så himla segt och trögt. Dagens goda gärning är iaf att jag fixat så Irjas fiberduk kommer med till Vännäs i morgon. Så får jag vara nöjd över att äntligen ha oljat in bokhyllan som kanske ska stå på min uteplats i sommar?


Hade räknat med bio i kväll men mitt biosällskap hade annat för sig. Men fick en inbjudan att äta mat med tjejerna istället.


En hyfsad, men seg dag. Bäst är väl ändå att jag, efter samtal med polisen kan konstatera att jag inte är skyldig till nåt. Kändes himla läskigt ett tag, men då jag faktiskt inte kört på nån så skickas det till förundersökning och vad kan bevisas? Ingenting. Minne som en fisk men jag har definitivt inte kört på nån.


Har provat min nya jacka ikväll. Himla tur, för hos Ingela upptäckte jag att prislappen satt kvar! Hade inte varit så käckt att komma på anställningsintervju med prislapp på kläderna. 


God kväll!

Av Ines - 17 april 2009 22:55

Den moderna tekniken slår till med full kraft hemma hos mina vänner....Jag kan bara konstatera att jag inte har en sportslig att hänga med. Skype är ordet för dagen. Tre av tre möjliga i mitt järngäng har nu Skype. Så jag får väl räkna med att bli akterseglad i framtiden då?


God kväll!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards