Alla inlägg den 14 april 2009

Av Ines - 14 april 2009 22:55

Blev tidigare hemfärd från Pajala än jag tänkt, så  så då hann jag glutta runt i Luleå. 
  


Luleås fulaste vy enligt mitt sällskap.

(Ska du ha en bild får du ta från Eberneser....)

 


Målet var att hitta en vårjacka till mig....

 

Japp, vi passerade Eberneser också.... 

Sen hängde jag undan en jacka över dagen (hade jag med mig ett proffs?), för att fortsätta leta vidare. Så plötsligt....efter några affärer och provningar av diverse jackor lyckades vi hitta en som kändes ok.
   


Dagens kap! Kostade inte mer än att det blev ett par:

 


nya skor också.  Redo för värmen söderöver....
 Allt utan att budgeten sprack. Sen åt vi lunch, stämde träff med Chrisoffer, åt årets första mjukglass innan vi styrde kosan mot Porsön och Johan. Kom på att vi kunde hälsa på Katrin men hon jobbade.
 God kväll!

Av Ines - 14 april 2009 18:36

Med världens bäste smakråd räckte pengarna inte bara till en jacka...det blev skor också! Dessutom snygga. Inte illa pinkat, eller hur det brukar heta.


Ha en bra kväll!

Av Ines - 14 april 2009 18:34

Till dagens två födelsedagsbarn:



Hade gärna firat er personligen, men håll till godo.


Harald över 70 år, kan det vara 72? Maja 25 precis.


Grattis!

Av Ines - 14 april 2009 09:58

Fortsätter att ladda batterierna i ett alldeles fantastiskt strålande väder uppe i norr. Har dragit mig från Pajala till Luleå och ska nog titta in på stan innan jag far i morgon? Eller i kväll. Har inte bestämt ännu.


Nu är det iaf stan och ev en vårjacka som känns akut.


Ha en bra dag! 

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards