Direktlänk till inlägg 7 juli 2008

Min stora kärlek?

Av Ines - 7 juli 2008 00:45

Kom i min e-post. Nä, skulle jag tro på det här?


Allt medan vi blir äldre, lär vi oss att vissa personer som vi trodde
att aldrig skulle strunta i oss, helt säkert gör just det en dag. Ditt
hjärta kommer att brista, troligen mer än en gång och det blir svårare
för varje gång. Även du själv kommer att ha sönder hjärtan - kom då
ihåg hur det kändes när ditt eget gick i bitar. Du kommer att gräla med
din bästa vän. Du kommer att söka tröst hos en ny älskare, på grund av
vad den förra låtit dig gå igenom. Du kommer att gråta över att tiden
går för snabbt och med tiden kommer du att förlora någon du älskar.
Så, ta för många foton, skratta för mycket och älska som om du aldrig
blivit sårad, för om du så bara grubblar i 60 sekunder, är det en minut
av för evigt förlorad lycka. Hitta en pojke som säger att du är vacker
och inte att du är bra, som ringer upp dig även om du slängt på luren,
som stannar uppe bara för att se dig sova. Vänta på pojken som kysser
dig i pannan, som har lust att visa upp dig för hela världen om du så
bara var iklädd en säck och som håller din hand inför sina vänner. Vänta
på honom som regelbundet påminner dig om hur mycket han älskar dig och
om vilken tur han har som får vara med dig. Vänta på honom som säger
till alla sina vänner: ' Det är hon... ' Om du har öppnat detta mejl, är
du tvungen att skicka det vidare till de flickor du känner...Om du inte
skickar det tillbaka till mig, tar jag för givet att du inte ser mig som
din vän. Skicka det vidare och inom 5 minuter kommer ditt Livs Kärlek
att ringa dig eller skicka ett meddelande. Ikväll, vid midnatt, kommer
din Stora Kärlek att inse att han älskar dig.


 
Ha en underbar vecka!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ines - 17 januari 2013 19:57

Har klippt håret idag i  min nya hemby. Nöjd med resultatet.   ...

Av Ines - 17 januari 2013 19:51

Vem känner inte igen sig?   http://fredrik.cafe.se/mina-ursakter-for-den-sparsamma-blogguppdateringstakten/   ...

Av Ines - 12 januari 2013 18:34

Nu har jag sett byns skidspår! Blir onekligen sugen att fixa nya skidor...       Hur fina som helst.       Dubbelspår med gott om plats.    ...

Av Ines - 12 januari 2013 18:27


Vissa människor ska som bara finnas. De har funnits alltid. Men så kommer budet att vår förre partiledare:       Lars Werner gått bort.      Jag önskar inte livet ur någon, men hade kännts mer logiskt med CH Hermansson.... ...

Av Ines - 12 januari 2013 18:20

Jag kan bli galen på alla dessa val...elavtal, mobil, telefonabbonemang, internetuppkoppling... När jag flyttade upp igen så fattade inte jag att jag kunde tagit med mitt avtal.   Nä, jag hamnade på nåt dyrt tillsvidareavtal! Men det lokala elbol...

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards