Alla inlägg den 26 december 2007

Av Ines - 26 december 2007 11:05

Efter gårdagen så är känslan för dagen: Förändring

 

Tommy Hellsten svarar på läsarnas frågor!


Av Ines - 26 december 2007 08:11






The Dove of Peace flies from site to site,
through as many countries as possible.
Please help it make a line around the globe
by taking it with you to your site,
by giving it to someone for their site,
by passing it on to another continent,
or to the conflict areas of the world...

~~~~~~~

Fredsduvan flyger från sida till sida
genom så många länder som möjligt.
Snälla du, hjälp den att göra en linje runt vårt klot
Genom att ta den med dig till din sida,
genom att ge den till någon till deras sida.
Genom att sända den vidare till en annan världsdel,
eller till konfliktdrabbade delar av världen


fritt översatt av 
Ingrid Berglund

Av Ines - 26 december 2007 00:38

Hemma igen efter julfirande med familjen. Tyst, tomt och en känsla av jätteensam... som alltid när jag  lämnat familjen.


Kan summera julhelgen med att tomten varit snäll, eller är det jag? Tja, har fått bra julklappar iaf. Inte vad jag önskade men jag kunde ha gjort! Så slutresultatet blev bra.


Lite märkligt att komma till ett snöfritt Umeå när jag haft förmånen av en vit jul. Nä, sängen nästa nu.


God Natt! 

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards