Direktlänk till inlägg 23 augusti 2006

En riktigt bra dag.

Av Ines - 23 augusti 2006 18:59

En riktigt bra dag. Har varit på anställningsintervju idag. Lite nervöst, men nu är det gjort. Blev lite stressigt på morgonen, tiden har ju som en tendens att försvinna då. Har nån annan än jag märkt det? Kändes som en trivsam skola, så nu håller jag tummarna.

Har ÅNTLIGEN köpt en kalender oxå. Blir lite dag och veckovild utan................

Så har jag varit ute och sprungit med Agneta. Hon springer tjejmilen på söndag, men det gör inte jag. Lite avundsjuk är jag, men tror inte jag riktigt mäktar med det än. Har haft ett lite bedrövligt år, träningsmässigt sett. Flyttade förra hösten och tappade "mitt gym". Det kändes inte som att jag riktigt trivdes i gymet nere i Sollefteå. Som att inte det räckte så åkte jag dessutom på en hosta som varade snudd på hela vintern. Därför känns det jätteskönt att ha kommit igång igen. Har haft träningskort under sommaren och testat allt möjligt! Poweryoga, core control, vattengympa, body balance och så har jag varit ute på området där jag bor och joggat lite lätt. Nästa år får nog Agneta se upp!

I morgon håller jag inte bara tummarna för jobbet. Har bokat en date med bilverkstan oxå. Min "heliga" bil ska förhoppningsvis bli lagad. Den är helig, därför att det är bilen som pappa valde åt mig, och han kommer aldrig mer att kunna välja en bil till mig. Sen är det min trygghet och frihetskänsla att kunna ta mig dit jag vill om jag bara har bensinpengar. Det är tur att det inte är så allvarliga fel på den.

Mejlade två kompisar oxå och fick svar av båda två! Tack, kära ni för att jag inte är bortglömd bara för att jag flyttat! För det är ju så himla smidigt att kunna hålla kontakten via mejl och telefon, när man inte längre bor i samma stad.

Känner mig behagligt trött så nu är det soffan som gäller resten av kvällen.
2006-08-23 @ 21:24:36

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ines - 17 januari 2013 19:57

Har klippt håret idag i  min nya hemby. Nöjd med resultatet.   ...

Av Ines - 17 januari 2013 19:51

Vem känner inte igen sig?   http://fredrik.cafe.se/mina-ursakter-for-den-sparsamma-blogguppdateringstakten/   ...

Av Ines - 12 januari 2013 18:34

Nu har jag sett byns skidspår! Blir onekligen sugen att fixa nya skidor...       Hur fina som helst.       Dubbelspår med gott om plats.    ...

Av Ines - 12 januari 2013 18:27


Vissa människor ska som bara finnas. De har funnits alltid. Men så kommer budet att vår förre partiledare:       Lars Werner gått bort.      Jag önskar inte livet ur någon, men hade kännts mer logiskt med CH Hermansson.... ...

Av Ines - 12 januari 2013 18:20

Jag kan bli galen på alla dessa val...elavtal, mobil, telefonabbonemang, internetuppkoppling... När jag flyttade upp igen så fattade inte jag att jag kunde tagit med mitt avtal.   Nä, jag hamnade på nåt dyrt tillsvidareavtal! Men det lokala elbol...

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards