Alla inlägg den 31 augusti 2006

Av Ines - 31 augusti 2006 22:41

Torsdag 31 augusti Så otroligt intensiva dagar det blir nu! Har haft en jättebra dag men himmel vad jag blir trött av värmen, nytt jobb, alla barn. Intensivt värre, men trivs jättebra.  Har spelat handboll med mina kollegot som friskvård. Kul, men svettigt. Känns i benen, törs inte tänka på morgondagen!! Kommer nog att ha träningsvärk................

Pratade med mamma igår. Hon är tydligen jättenöjd med sin nya lägenhet och det känns ju bra. Men när jag berättade hur ungdomarna uppfört sig så tog hon dom i försvar och tyckte jag var bortskämd!!! Hallå, det är en mänsklig rättighet att få sova mer än fyra timmar. Jag klagar hur mycket jag vill på hennes barnbarn, det är faktiskt min familj oxå!

Har fått en inside information om Stefans flickvän av Alexandra som träffat henne nu.

Nä, det blir nog inte mycket mer i kväll, orken tryter.............................



God natt!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards