Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Ines - 15 mars 2010 22:40

Jag läste i Metro på väg till jobbet att var fjärde svensk drabbas av vårtrötthet. Jag måste ju definitivt tillhöra dom?


Eller är det bara normalt för att vi aldrig tycks bli full personalstyrka på jobbet? Är det inte magsjuka, förkylning, skolutvecklingsgrupp, semester så är det nåt annat.


Den här veckan är det styrelsemöte på facket, läkarbesök, operation av gamla mamma (inte min!), husköp och ev en magsjuka. Dessutom hade vi besök av nån skolpolitiker och i morgon är vi utan matsal.


Vi kan ju oxå kvida över uteblivet mellis som vi måste servera i trånga lokaler, fast det är ju värre för mattanterna som ska försöka få lunchen att fungera.


Problemet heter: Installera ny diskmaskin med leverantörsproblem. För egentligen skulle det ha gjorts under sportlovet. Nästa försök var till studiedagen i fredags. Men då var det grejer som fattades.


Tja, jag blir tom trött bara av att skriva om det.


God Natt!

Av Ines - 15 mars 2010 22:37

Hos oss växer det mesta:



tom gran-skott!


Njet, inte jag som har gröna fingrar. Snarare min kära kollega.


Ska bli kul att se fortsättningen....

Av Ines - 15 mars 2010 22:30

Var på sightseeing igår:






Kan konstatera att vissa ställen är så små att jag inte ens vet om att jag är framme....    


Vi skulle till Trosa och när vi kom fram så ringde en kompis. Ja, jag vet inte hur långt det är kvar, vi har stannat till på en kiosk iaf.


Mina medresenärer höll på att skratta ihjäl sig. Vi är i Trosa NU.


God kväll!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards