Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Ines - 7 mars 2010 23:25

Fick en lite internationell touch här igår. De ringde från Heatrow-flygplatsen i London. Någon hade tappat en mobil med mitt nummer i. Förvånad var väl bara förnamnet. London? Nä, jag fick inte ihop det alls. Så rablade han upp ett nummer som var inprogrammerat hem. You know this is a swedish number? Oh yes! The plane started from Stockholm....sorry, I call someone els in this phone.


Då klickade det till i min hjärna. Jag tittade på numret jag skrivit upp. Självklart. Med en nolla före så blir det ju syrrans telefonnummer!!


Vilken service. Lite förvånad att jag var så himla snabb att snacka engelska också.



Allt löste sig för de ringde vidare till nästa syster som var med i matchen om att vi har en familjemedlem på sportlov i London.


God Natt!

Av Ines - 7 mars 2010 23:20

Har gjort en massa nytta idag. Så till den milda grad att jag fullständigt missade:


http://www.aftonbladet.se/sportbladet/vintersport/skidor/article6735275.ab


Vasaloppet!


Men det känns skönt att ha städat fiskarnas akvarium och nästan oljat in det stora skrivbordet klart. frågan är om jag ska ta baksidan? Finns de som påstår att det är onödigt, men har jag nu lika börjat?


God kväll!

Av Ines - 7 mars 2010 23:00

Det blev ishockey igår. Inte för att jag hade nåt att hålla på. Men det var iaf Skellefteå och lite kul är det ju.




Det är nåt visst när de släcker ned hela hallen.


Blixtsnabbt gjorde SSK 1-0. Då blev jag lite orolig. Vad sjutton? Visst ligger Skellefteå före? Men det var en ledning som inte varade länge.


Så får plötsligt Linus Klasen en tackling som får hela matchen att spåra ur....




Här ligger massor av utrustning på isen. Blev en överläggning utan dess like....

Kan ju inte ha varit alldeles lätt. Om ni frågar mig så pucklade alla på alla. Dessutom var det inte mycket kvar att spela om? Ställningen var 1-5 och till och med :



SSK-klacken hade kastat in handduken.


Det slutade iaf 2-7.


Festligast var väl i första pausen. Då köpte vi korv. Tommy köpte två och en dricka....då hoppade hon över mig. Så jag frågade om jag inte syntes. Det tyckte hon var så pinsamt så i nästa paus tog hon betalt av Tommy för mitt kaffe. Schysst, men det hade nog inte Tommy räknat med?    


God kväll!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards