Alla inlägg den 24 mars 2007

Av Ines - 24 mars 2007 23:11

Friends. Friends 2007-mar-24 @ 09:22

Av Ines - 24 mars 2007 23:08

Krig och goda gärningar. Så himla skönt med sovmorgon! Upptäckte tyvär att jag fullständigt missat att köpa mjölk så grötfrukost är bara att glömma. Hamnar förmodligen på nån is i dag för det är sol ute idag. Skönt med helg, även om den inte blev vad jag tänkte. Hittade faktiskt en användbar grej på nätet igår i mitt krig. Barnkonventionen! Ha, huka er. Skriver nog en skrivelse i eftermiddag.

En kul sida är oxå Heidis sida. Där kan man rädda skog genom ett enkelt knapptryck varenda dag. Hon finns på:

www.heidiandersson.com


R?dda skogen

http://www.ettklickforskogen.se/

Ett klick bevarar 2 dm2!
Hittills har 748265,32 kr samlats in.


Ha en bra dag!
2007-mar-24 @ 09:33

Av Ines - 24 mars 2007 23:06

Nina Frisk
Hamnade faktiskt på bio i kväll. På sena föreställningen så pensionärsvarningen kan dras tillbaka. Skönt!

Nina Frisk  

Nina Frisk är flygvärdinna. Hon älskar att flyga. Ninas mor Jill älskar Irish coffee och Krister. Krister älskar att jävlas, helst med Ninas bror Linus.

Nina trivs bäst i det blå, långt borta från sin snurriga familj. Tills hon en dag möter Marcus och hans son William. Och en längtan föds efter en alldeles egen familj. Men livet på jorden visar sig inte vara lika enkelt som i himlen.

         

I rollerna bl.a: Gunilla Nyroos, Sven Ahlström, Sofia Helin, Daniel Götschenhjelm          m.fl.

         

Regi: Maria Blom

         

Genre: Komedi

         

Speltid: 1 tim 23 min


Jodå, den var kul men den saknade ett slut. Kändes lite snöpligt faktiskt. Men Gunilla Nyroos gör en sevärd insats som Nina Frisks mamma. En kommentar jag känner igen:

" Vad roligt att ni är här. Mammor blir glada när barnen är under samma tak"


2007-mar-24 @ 23:30

Av Ines - 24 mars 2007 23:05

Blir inte alltid som jag tänkt mig, men bra ändå. Har hunnit med en hel del även om jag invaderades av oväntat mycket gäster ikväll. Besökare är ofta som ketchup: Först kommer ingen och sen kommer alla på en gång. Hade ett tag en dagsplan med vattenpass på IKSU, sång i kyrkan för att sen avsluta med salsakurs. Men av det blev det nada.

Det blev besök, ännu mer besök och sen...ett till besök. Sen kom Ingela på den strålande idén att vi drar på bio. Det var kul det med. Nä, sängen nästa nu.

God Natt!
2007-mar-24 @ 23:37

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards