Alla inlägg den 1 december 2006

Av Ines - 1 december 2006 11:22

Nedslagen, men vid liv! Dagens samtalsämne på jobbet var självklart smällen med stort S. Hur kunde Martin slå Ines med bollen? Även om det gjort jätteont när jag skrattat, så blir jag lite full i skratt. Sa till Martin (för han var nog uppriktigt ledsen) att man kommer ju osökt att tänka på

Mowgli

Mowgli!

Vem har inte sett när Baloo smäller till Mowgli så han snurrar runt och Baloo får frågan: Hur tror du då han ska komma ihåg vad du lärt honom??

Kan bli tokig på att jag har så fruktansvärt svårt att hitta i den här stan. Skulle in med en arbetsansökan i morse, och har ju varit till församlingsgården tidigare. Men i morse var det som bara borta! Hade ju en tid att passa, så jag fick ge upp. Det löste sig med karta på nätet och Martins vägbeskrivning. Skulle till Ersboda, och fick självklart snurra runt halva (hela?)stan för att komma rätt. Jag tror inte det borde behövas, men det är mitt sätt att hitta än så länge. Skulle lämna in kameran som inte funkar, men de påstår att det inte går på garantin...Suck! Full i sand? efter resan till Kanarieöarna. Trodde väl aldrig att en kamera skulle vara så känslig. Tycker inte själv att jag varit vårdslös med den. Visst, jag har använt den, men det är väl därför man köper en kamera?

God Natt!
2006-12-01 @ 23:58:00

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards