Alla inlägg under oktober 2006

Av Ines - 22 oktober 2006 16:37

Ibland är lyckan ett par skor! Stannade ju i Umeå i helgen och i morse kändes det helt ok. Vaknade klockan åtta och tog det lugnt fram till tio. Städade undan sommaren  (snyft!) från uteplatsen och satte sommardäcken i förrådet. I förrådet hittade jag äntligen mina graningekängor!! Yes! Har haft så många som hjälpt till med min flytt, Stefan har farit in och ut där med sina saker bla. Men idag, så bara stod mina skor där........... Tror jag varit otroligt stressad när jag varit där tidigare??? Sen drog vi till OK och dammsög och tvättade upp bilarna ordentligt, så nu känns det helt ok att ev låna ut bilen till Kerstin. Hon ska skjutsa oss till flyget när vi drar mot San Augustin...........

Ibland är det en himla tur att jag inte vet vad jag ger mig in i. Vi skulle på Medborgarhuset och lyssna på en kille som skulle berätta om sitt liv. Temat var "från hopplöshet till framtidstro". Då tar vi gympapasset halvfem, solar före och duschar sen i lugn och ro. Klockan fem var jag slut, knäckt och beredd att gå tillbaks i omklädningsrummet.................... Var ju på gympa förra söndan, så himla jobbigt var det inte då??? Det enda som fick mig att stanna kvar var för att jag tittade åt sidan. Där står en karl och gympar för glatta livet! I sextioårsåldern!!!! Orkar han, så orkar jag! Sen fick jag veta att vi varit på gympa 3. Det tuffaste passet IKSU har, bortsett från järngympan. Tack, det förklarade allt. Jag ska dessutom inte jämföra mig med de som tränat länge. Det här var bara andra gången.

Har tappat mitt eget lås, så jag låser in mina värdesaker i Agnetas skåp. Självklart passade hon på att testa kameran.

Mobilen mm

Våra mobiltelefoner.

Omklädningsrum

Baksidan av mig.

Träningspass

Några som tränar Body Pump?

IKSU resturang

IKSU:s recception. Agneta fick lika blodad tand som jag att fota.
Det är bra, vi kommer ju att dela kamera i San Augustin. (Min kamera)

Sen måste det ha blivit ett missförstånd på något sätt. För när vi sen for till Medborgarhuset så var det alldeles dött där. Ingen föreläsning i sikte som vi hittade iaf....Nöjd med dagen och helgen ändå, fast det inte blev nån fest. Trött och pumsen ska jag glo på TV.

God Natt!



2006-okt-22 @ 21:58

Av Ines - 21 oktober 2006 19:21

Målmedvetet. Tjejmilen
Agneta på tjejmilen!!! Vad glad jag blev när hon kom förbi och visade bilden. Starkt jobbat!

2006-okt-21 @ 20:10

Av Ines - 21 oktober 2006 19:19

Ingen fest...... Nä, det blev ingen fest i kväll. Efter stor beslutsvånda bestämde jag mig för att stanna hemma. När jag sen såg väderprognosen, så blev jag väldigt tacksam över det beslutet! Snöstorm och halt på vägarna jag skulle färdats på....

Det är definitivt lyxproblem att allt roligt händer samtidigt. Kjell och Katrins fest i Luleå samtidigt med Prime for life var i Umeå. Under en årstid då väglaget kan bli vad som helst........... Men så otroligt roligt det var att återse Anna-Lena. Hade inte sett henne sen kongressen i Piteå förra sommaren. Vissa människor kan ju med bara sin blotta uppenbarelse få en på bra humör!!

På kvällen kom Agneta förbi för att låna scannern. Resultatet ser ni ju...(Agneta på tjejmilen) Sen blev vi ju lite full i skratt, inte bara över bilden. Hennes dotter tyckte hon skulle ha den bilden på sin mottagning. Kan du skriva ut bilden? Tja, jag har ju inte testat den funktionen än. Det var  inte så komplicerat, bara att trycka på knappen....Vad trodde jag? Att jag skulle behöva läsa en teknisk bruksanvisning i tre veckor??

I morgon ska mina vinterskor fram. Nu finns det ingen återvändo. For till jobbet i fredags utan riktiga skor, och det var definitivt inte kul. Nästa helg krockar svampplockning med Larsan med retreat i Ålidhemskyrkan som vi bokat in oss på. Fast Agneta har inte fått svar än. Helgen därpå krockar Ericas fest med pojkarnas besök hos mig. Sen far vi till San Augustin och då anordnas det en IKEA-resa... Som sagt, det är mycket nu. Trött och nöjd med dagen ska jag bara slappa nu.

God Natt!
2006-okt-21 @ 22:07

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards