Direktlänk till inlägg 29 december 2010

Årets alla...

Av Ines - 29 december 2010 17:12


Har jag nu gjort en resumé, så får jag väl fortsätta traditionerna!


Blir inte samma kategorier, men vad gör det?


Årets snällaste:


Det blir delad förstaplats? Måste ju vara Stefan som erbjöd mig SIN liggplats när vi skulle upp till Luleå och Patrik som erbjöd Stefan hjälp med flytt nummer 2.


Årets bedrift:


Måste onekligen vara att jag lyckats överleva skatteskulden. Halv månadslön i tio månader. DET vill jag inte göra om.



Årets fest:


Christoffers student!


Årets miss:


Det måste väl vara att jag glömde väskan på pendelstationen och blev bestulen på min kamera.




Årets semester:


Jodå, för första gången på hur länge som helst! Blev självklart turné i Norrland.




Årets present:


Blir filten som jag fått i julklapp av mina syskonbarn. Så fantastisk så ni anar inte.


Årets stoltaste:


När Christoffer tog studenten.


Årets återförening:


  Träffade Karin i Tyresö efter 25 år.


Årets dummaste:


Måste ju vara kollegan som trodde jag skulle fira jul i Södertälje. Eller människan som påstår (på fullt allvar?) att det INTE går att titta på "tjock-TV"! Det har jag gjort i snart 50 år och än funkar den....




Kan ju alla fall konstatera att det varit ett omtumlande år iaf...


God kväll!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ines - 17 januari 2013 19:57

Har klippt håret idag i  min nya hemby. Nöjd med resultatet.   ...

Av Ines - 17 januari 2013 19:51

Vem känner inte igen sig?   http://fredrik.cafe.se/mina-ursakter-for-den-sparsamma-blogguppdateringstakten/   ...

Av Ines - 12 januari 2013 18:34

Nu har jag sett byns skidspår! Blir onekligen sugen att fixa nya skidor...       Hur fina som helst.       Dubbelspår med gott om plats.    ...

Av Ines - 12 januari 2013 18:27


Vissa människor ska som bara finnas. De har funnits alltid. Men så kommer budet att vår förre partiledare:       Lars Werner gått bort.      Jag önskar inte livet ur någon, men hade kännts mer logiskt med CH Hermansson.... ...

Av Ines - 12 januari 2013 18:20

Jag kan bli galen på alla dessa val...elavtal, mobil, telefonabbonemang, internetuppkoppling... När jag flyttade upp igen så fattade inte jag att jag kunde tagit med mitt avtal.   Nä, jag hamnade på nåt dyrt tillsvidareavtal! Men det lokala elbol...

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards