Direktlänk till inlägg 20 juni 2010

Felplacerad- hela tiden.

Av Ines - 20 juni 2010 21:36



Hade ambitionen att få en skymt av de nygifta igår. Vilket var lättare sagt än gjort!




Här är alla båtar, som senare ska salutera till de nygifta.



Vi hade en plan att ta oss till Djurgården och se kortegen och båtfärden. Men väl framme i Stockholm ropade poliserna: Ni som ska till Djurgården, ta Västerlångatan......



Noll koll av polisen? Här tog det tvärstopp! Avspärrat för att bröllops-gästerna skulle passera.






Att vi inte var de enda som ville se är väl ganska uppenbart.



Så efter en hel dag nedanför Operan och en storbildsskärm så fick vi det vi kan betrakta som närmaste skymten? Viktoria och Daniel kommer ut till Lejonbacken och tackar för alla gratulationer.



Vad det här var för parad har vi ingen aning om?


Summa summarum så var det iaf vackert och fint, och även om vi inte såg dem mer än på storbildsskärm så är det kul att ha upplevt det på nära håll.


Men hur SL kunde ha mage att ta betalt, när de körde gratis hela dagen? Nä, DET övergår mitt förstånd.


God kväll!






 
 
Erica

Erica

24 juni 2010 08:48

Kul med bröllop - och hon var väldigt vacker Victoria måste jag säga otroligt smakfull klänning! Kul grej att göra men det verkade vara lite väl mycket folk för min smak om jag ska vara ärlig.

http://flatcoated.bloggagratis.se

 
Ines

Ines

27 juni 2010 22:00

Jaa, supermycket folk men en historisk händelse som varit fantastisk att ha upplevt. För trots trängsel och annat var det en oväntat vänlig stämmning på gatorna. =))

http://ines.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ines - 17 januari 2013 19:57

Har klippt håret idag i  min nya hemby. Nöjd med resultatet.   ...

Av Ines - 17 januari 2013 19:51

Vem känner inte igen sig?   http://fredrik.cafe.se/mina-ursakter-for-den-sparsamma-blogguppdateringstakten/   ...

Av Ines - 12 januari 2013 18:34

Nu har jag sett byns skidspår! Blir onekligen sugen att fixa nya skidor...       Hur fina som helst.       Dubbelspår med gott om plats.    ...

Av Ines - 12 januari 2013 18:27


Vissa människor ska som bara finnas. De har funnits alltid. Men så kommer budet att vår förre partiledare:       Lars Werner gått bort.      Jag önskar inte livet ur någon, men hade kännts mer logiskt med CH Hermansson.... ...

Av Ines - 12 januari 2013 18:20

Jag kan bli galen på alla dessa val...elavtal, mobil, telefonabbonemang, internetuppkoppling... När jag flyttade upp igen så fattade inte jag att jag kunde tagit med mitt avtal.   Nä, jag hamnade på nåt dyrt tillsvidareavtal! Men det lokala elbol...

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards