Alla inlägg den 29 augusti 2007

Av Ines - 29 augusti 2007 22:13

Regnkaos i Umeå Jo, tyckte väl det kom mycket regn i Umeå.

Regnkaos

I dag kunde man läsa i tidningen att det varit regnrekord i Umeå. Här gångvägen till Teg som fick stängas av i väntan på reparation.
2007-aug-29

Av Ines - 29 augusti 2007 22:11

Det är mycket nu. Finns det nåt mer irriterande än att vara utan nät? Bortsett från bloggen så ska ju faktiskt räkningarna betalas nu. Under över alla under, jag har hittat ett jobb som jag ska söka oxå. Så står det i ansökan: Vi jobbar med E-rekrytering så välkommen med din ansökan via e-post. Men nu är jag uppkopplad igen.

Skulle till Umeå Enegis nöjeskväll för sina kunder i Klabböle ikväll. Först höll vi inte på att hitta (då var det ändå inte jag som körde!), sen så regnade det och var kallt. Men vi hann lyssna på:

Klabböle

dessa tjejer som jag inte vet vad de heter. Men de spelade bra. Var runt kring utställningarna men sen drog vi oss hemåt. Missade kvällens höjdpunkt som var Pistvakt. Lite synd, men vad gör man?

Har jobbat två dar och har jobb nästa vecka. Sen håller jag tummarna för ett lång-vick! Enda molnet på min himmel nu är den yrsel jag kände i morse. Hjärnstress kallas det visst. Blev så oerhört påmind om sista våren med pappa. Då hade jag oxå denna yrsel. Sa till en kompis att nu är det dax att sätta sig ned på en stubbe i skogen utan krav från någon. jodå, han lovade komma med matpaket i såna fall.

God Natt!
2007-aug-29 @ 22:42

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards