Alla inlägg den 29 november 2006

Av Ines - 29 november 2006 21:10

Rör inte min A-kassa Ok, jag tycker inte om öknamn men budskapet är helt ok!

Rör inte min A-kassa 2006-nov-29 @ 19:39

Av Ines - 29 november 2006 21:06

Det värsta med.. En intensiv dag är på väg att ta slut. Onsdagar är veckans utan att överdriva intensivaste dag. Samtidigt den roligaste oxå!! Bortsett från torsdag då vi har friskvård då. Hetaste debatten på jobbet just nu är: hur många får magsjuka, och vem ska få sportpriset? I dag fick vi till ytterligare en kategori: årets mest positiva friskvårdare!

Själv tänker jag kamma hem priset som årets rookie bla!!

I dag kom jag på det värsta med att vara singel. Det är inte som många kanske tror ensamheten inför helgerna eller ingen att dela räkningar med. Nä, att det inte finns någon som skruvar ihop de billiga hyllorna, med de billiga mejslarna. I mitt förra liv, som husägare hade jag en riktig stjärnmejsel. Snacka om att jag saknat den i kväll.. Det finns en poäng med att köpa ordentliga verktyg faktiskt.

Har inte haft med kameran på jobbet, så Rickard får klara sig utan bild. Men i morgon borde jag få med en bild från friskvårdsgänget. Blir en lång dag som avslutas med kvällsmöte. Nu känns det som att många trillar av pinn av olika anledningar. Magsjuka, operationer, semester....

Trodde jag skulle fått ihop min hylla till nu, men jag ger nog upp. Ska hinna med en arbetsansökan oxå. Mitt vikariat tar snart slut, så jag har börjat spana på platsbanken.

God Natt!
2006-nov-29 @ 22:15

Av Ines - 29 november 2006 21:04

Gräv bort Skåne! Gräv bort Skåne!
Får väl förvarna Stefan så han befinner sig på rätt sida..
2006-nov-29 @ 22:17

Av Ines - 29 november 2006 21:03

Norrskensfestivalen Norrskensfestivalen
"Norrskensfestivalen började 1991 på gamla OK-planen i Pajala. Samtidigt pågick en renskötarutbildning i Pajala och då tog Eilert Kaati tag i sin idé att anordna en renkapplöpningstävling. På turist- byrån nappade man på idén. Det ordnades med en minimarknad och man bjöd in lokala politiker för att delta i olika tävlingar.

Detta blev grunden till den årligen återkommande festival som lyser upp februarimörkret i Pajala. Hela festivalen går i snöns, kylans och norr- skenets tecken. Denna festival lockar flera tusentals besökare under tre dagar, sista helgen i februari."         Från Pajala kommuns hemsida.


Med en dåres envishet fortsätter jag att göra reklam för Pajala. Har själv aldrig varit på just denna festival, men blir vansinnigt inponerad att den finns, och funnits så länge! 2006-nov-29 @ 23:35

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards